خبرگزاری کار ایران

ورود شورا به مساله واکسیناسیون در صورت سوءاستفاده از سهمیه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۰۳۹

رئیس شورای شهر تهران گفت: بحث تامین واکسن به صورت خصوصی توسط شهرداری تهران هنوز در دستور کار شورا قرار نگرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه امروز شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: جناب آقای حناچی حساسیت ویژه‌ای نسبت به واکسیناسیون داشتند و موضوع سوءاستفاده از واکسن امروز مطرح شد. ایشان درخواست کردند امروز صحبت‌هایی در این زمینه داشته باشند. 

او ادامه داد: اولین دستور امروز بحث گنجینه میراث فرهنگی است. دکتر حبیبی در طول عمر خود حدود ۳۵ هزار جلد کتاب خطی جمع آوری کرد که  در منطقه ۷ شهرداری در معرض دید عموم قرار داشت. به دلیل مشکلاتی که برای این ساختمان رخ داد قرار بود جابجایی برای نگهداری آثار رخ دهد و لذا این گنجینه به ساختمانی در خیابان ولیعصر «باغ فردوس» انتقال داده شد و شهرداری تهران لایحه‌ای را برای حق بهره برداری از این ساختمان به شورای شهر ارائه کرد. 

هاشمی ادامه داد: از ساختمان پاسارگاد که نسبت به بازسازی این ساختمان اقدام کردند نیز تشکر می‌کنم. 

رئیس شورای شهر تهران در واکنش به از دستور خارج شدن لایحه خرید واکسن گفت: این طرح دو فوریتی بود برای تامین واکسن توسط شهرداری تهران و به هیات رئیسه ارسال شد و اصلا در دستور قرار نگرفت که بخواهد خارج شود. 

او ادامه داد: در هیات رئیسه بحث‌هایی درباره آن انجام و قرار شد پخته‌تر شود و با ابعاد مناسب‌تری در دستور قرار گیرد. در نتیجه بحث تامین واکسن به صورت خصوصی توسط شهرداری تهران هنوز در دستور صحن شورا قرار نگرفت. 

هاشمی در پاسخ به این سوال که برای نظارت دقیق‌تر، شورا تمهیداتی در نظر می‌گیرد؟ گفت: آنقدر حساسیت شهردار تهران به این موضوع زیاد است که حساسیت شورا را نمی‌طلبد. اما اگر متوجه شویم که امکان فرار واکسن وجود دارد ورود می‌کنیم. 

رئیس شورای شهر تهران افزود: در مناطق دیگر هم بوده است و این حساسیت خیلی جدی وجود دارد و سابقه نداشته است که در شهرداری تهران به این سرعت تعدادی را از کار برکنار کنند. تاکنون دو سه نفر از مقامات در حد رئیس ناحیه از کار برکنار شدند و شهرداری نظارت خوبی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز