خبرگزاری کار ایران

اعطای نشان خدمت اداره سلامت شهرداری تهران به سازمان آموزش و پرورش استثنایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۱۹

نشان خدمت در حوزه سلامت از سوی اداره کل سلامت شهرداری تهران به سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعطا شد.

به گزارش ایلنا، با حضور زینب نصیری، مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران در سازمان آموزش و پرورش استثنایی نشان خدمت در حوزه سلامت به پاس خدمات حوزه تعلیم و تربیت و توانبخشی کودکان با نیازهای ویژه به سازمان آموزش و پرورش استثنایی اهدا شد.

نصیری در این مراسم با بیان اینکه درهفته سلامت مجموعه مدیریت شهری برنامه‌های مختلفی برای شهروندان تهرانی اجرا کردند اظهار کرد: یکی از برنامه‌های تهران ۱۴۰۰ برنامه سلامت در بلدیه تهران است و افراد و سازمان‌هایی که در ابعاد جسمی، روانی و اجتماعی خدمت ارائه می‌کنند نشان خدمت از سوی شهرداری دریافت می‌کنند.

وی افزود: یکی از خدمات قابل تقدیر سازمان آموزش و پرورش استثنایی، برنامه سنجش سلامت جسمانی و آمادددگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان است که منجر به شناسایی نوآموزان دارای نیازهای ویژه و مداخلات جهت جلوگیری از گسترش معلولیت‌ها می‌شود.

شایان ذکر است در این نشست مقرر شد فعالیت‌های مشترک قابل انجام سازمان آموزش و پرورش استثنایی و حوزه سلامت شهرداری تهران احصاء و در قالب تفاهم نامه به امضای دو دستگاه برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز