خبرگزاری کار ایران

تقدیر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از سازمان بهشت زهرا(س)

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۷۸

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران همزمان با رونمایی از مستند "لمس مرگ" با حضور در سالن تطهیر در جمع کارکنان سازمان بهشت زهرا(س)گفت: حقیقتاً کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) در بحران کرونا با ایثار و از خودگذشتگی در بهترین شرایط مردم را تکریم کردند و باعث افتخار و سربلندی ایران اسلامی شدند.

به گزارش ایلنا، همزمان با رونمایی از مستند" لمس مرگ" سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با حضور در سالن های تطهیر از کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) و عوامل تدفین اموات کرونایی سازمان بهشت زهرا(س) که 15 ماه است در خط مقدم خدمات رسانی در بحران کرونا قرار دارند تجلیل کرد.

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) ضمن خدا قوت به مدیریت و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) برای خدمت صادقانه به ویژه در 15 ماهه گذشته در مقابله با بحران کرونا گفت: در شرایطی که خانواده های داغدار با بدترین حالات روحی و غم از دست دادن عزیزانشان به این مکان مقدس مراجعه می‌کنند، کارکنان بهشت زهرا(س) با صبر و تکریم مراجعه کنندگان به بهترین شکل ممکن خدمات رسانی انجام می دهند.

تقدیر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از سازمان بهشت زهرا(س)

فرمانده سپاه حضرت سید الشهدا(ع) استان تهران با اشاره به ظرفیت فرهنگی موجود در بهشت زهرا(س) که در دنیا کم نظیر است، تصریح کرد: حقیقتاً بهشت زهرا(س) در حوزه خدمات رسانی و ظرفیت های فرهنگی و اجتماعی و  فضاهای معنوی همچون قطعات مطهر شهدا و همچنین نحوه خدمات رسانی در سطح بالایی قرار دارد و این موضوع  کمتر در آرامستانهای دیگر کشورها دیده می شود و حتی قابل مقایسه هم نیست.

در ابتدای این مراسم سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) ضمن تقدیر از عوامل تولید و کارگردان مستند "لمس مرگ" که کاری مشترک بین سازمان بهشت زهرا(س) و سپاه حضرت سیدالشهدا(ع)است، گفت: مستند لمس مرگ به بهترین شکل ممکن ابعاد و زوایای خدمات و ایثارگری پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) به ویژه در بحران کرونا را نشان می دهد.

تقدیر فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران از سازمان بهشت زهرا(س)

سعید خال مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) ضمن ارائه گزارشی 15 ماهه  از تلاش شبانه روزی و جهادگونه پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در بحران بی سابقه و تاریخی کرونا تصریح کرد: در این ایام سخت و دشوار مجموعه سپاه با برادری بیشترین همراهی و همکاری را با سازمان بهشت زهرا(س) داشته و همواره به عنوان همراه و پشتیبان در کنار کارکنان سازمان بهشت زهرا(س) بوده است.

مستند «لمس مرگ» روایت آدم‌هایی است که مرگ همسایه، آشنا و غریبه برایشان فرقی ندارد. افرادی که هر روز شهروندان داغدار و مراجعین بی شماری که عزیز از دست داده اند را تکریم می کنند. مستند «لمس مرگ» به کارگردانی فرشاد یحیایی تولید مشترک باشگاه رشد جوان است و گوشه‌ای از تلاش‌ کارکنان سازمان بهشت زهرا (س) که بدون ترس از ابتلا به بیماری برای حفظ عزت و شرافت در تغسیل و تدفین پیکر متوفیان کرونایی خدمت می‌کنند را به تصویر می‌کشد.

این مستند در شبکه های مختلف اجتماعی و همچنین در رسانه ملی بازتاب گسترده ای داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز