خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از ۲ ایستگاه جدید مترو در ماه جاری

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۵۱۲

ظرف هفته‌های باقی مانده از اردیبهشت ماه امسال، دو ایستگاه ایستگاه اقدسیه در خط ۳ و ایستگاه مرزداران در خط ۶ شبکه مترو تهران به افتتاح خواهند رسید.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیرعامل شرکت مترو در جریان آخرین بازدید خود از روند تکمیل ایستگاه اقدسیه، ضمن اشاره به مطلب فوق گفت: به دنبال نصب آسانسورها در ایستگاه اقدسیه و انجام برخی کارهای تأسیساتی، این ایستگاه که در واقع بیست و پنجمین و آخرین ایستگاه دردست ساخت خط ۳ تلقی می‌شود، تا پایان اردیبهشت ماه در اختیار مردم قرار می‌گیرد. البته قرار ما با شهروندان این محدوده، 

بهره برداری از ایستگاه تا پایان سال ۱۳۹۹ بود اما به دلیل تأخیر در دریافت پول اوراق مشارکت سال ۱۳۹۸ که هنوز هم مبلغی در حدود ۲۰۰ میلیارد تومان آن باقی مانده است، تحقق وعده‌مان به اردیبهشت ماه امسال موکول شد و علیرغم تمام تلاش‌های صورت گرفته، از این بابت از مردم  عذر خواهی می‌کنیم. 

مدیرعامل شرکت مترو در ادامه به روند تکمیل ایستگاههای باقی مانده از خط ۶ نیز اشاره کرد و  افزود: در این خط دو ایستگاه مرزداران و شهرک آزمایش به لحاظ آماده سازی و نصب تجهیزات، مراحل پایانی خود را طی می‌کنند اما ایستگاه مرزداران کمی زودتر و تا پیش از پایان اردیبهشت ماه شرایط بهره برداری پیدا خواهد کرد. ایستگاه شهرک آزمایش هم در نوبت افتتاحیه‌های خرداد ماه قرار دارد. 

در واقع با بهره برداری از ایستگاههای مرزداران و شهرک آزمایش، بخش میانی خط ۶ به طول ۷۳۰۰ متر کامل شده و تمام ایستگاههای آن در اختیار مردم صبور پایتخت قرار خواهد گرفت. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، گفتنی است در حال حاضر ۱۳۷ ایستگاه در خطوط هفتگانه شبکه مترو پایتخت فعال هستند که ۲۶ ایستگاه از آن‌ها در دوره کنونی مدیریت شهری به بهره برداری رسیده است. پیش بینی متولیان امر، افتتاح حداقل ۶ ایستگاه دیگر ظرف ۴ماه آینده در خطوط ۳.۶ و ۷ می‌باشد که درصورت تحقق این وعده، شمار ایستگاههای تکمیل شده در ۴ سال اخیر به ۳۲ ایستگاه (میانگین ۸ ایستگاه در هر سال) می رسد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز