خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۰۵

به مناسبت فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر، مهندس محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران طی پیامی این روز را به همکارانش در اتوبوسرانی پایتخت تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی، متن پیام بدین شرح است: بزرگداشت روز جهانی کارگر، گرامیداشت تلاشگرانی است که با تمام توان، برای خدمت به مردم و توسعه و پیشرفت شهر و کشور خویش تلاش می‌کنند و با اراده محکم، عزم جزم و عرق جبین، روزیِ حلال کسب کرده و سفره‌ای کوچک اما با برکت را برای خانواده‌های عزیز خویش به ارمغان می‌آورند.

کارگران در مجموعه بزرگ شرکت واحد، نقش ستون‌های استواری را دارند که بنای مستحکم این مجموعه، استحکام خود را به اعتبار آنها حفظ کرده و به پشتوانه این نیروی عظیم است که شرکت واحد در گذر ایام و فراز و فرود دوران، همچون کوهی استوار پابرجا مانده است.

ضمن عرض تبریک به مناسبت «روز جهانی کارگر»، به یکایک همکارانم در شرکت واحد به ویژه کارگران عزیز، اطمینان می‌دهم که آبرو و اعتبار خود را برای استیفای حقوق شما عزیزان که در این شرایط سخت و طاقت‌فرسا، تمام توان خویش را در جهت اثربخشی و سربلندی مجموعه شرکت واحد در طبق اخلاص گذاشته‌اید، به کار گرفته و در جهت خدمت به شما که خادمان مردم عزیزمان هستید، از هیچ اقدامی فروگذار نمی‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز