خبرگزاری کار ایران

آغاز عملیات اجرایی تعریض مسیر حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۳۰

​سرپرست ندامتگاه تهران بزرگ از آغاز عملیات اجرایی تعریض جاده چرمشهر حد فاصل «پلیس راه حسن آباد» تا ندامتگاه تهران بزرگ خبر داد.

به گزارش ایلنا، فتحی سرپرست مجتمع با اشاره به اجرایی شدن عملیات تعریض جاده چرمشهر حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ اظهار داشت: محور چرمشهر به دلیل وجود ندامتگاه تهران بزرگ و تردد خانواده‌های زندانیان و همچنین مسیر پرتردد خودروهای سنگین نیازمند ایمن سازی بود که با رایزنی های انجام گرفته و برگزاری جلسات متعدد کارشناسی با مسئولین فرمانداری و وزارت راه و شهرسازی بالاخره تعریض این محور در دستور کار قرار گرفت و ضمن استقرار وسایل لازم عملیات انجام گرفت.

فتحی ادامه داد: روزانه خانواده های مختلفی از نقاط و شهرهای مختلف برای ملاقات به مجتمع مراجعه می کنند و به دلیل دوری مجتمع از شهرو همچنین دو طرفه بودن جاده منتهی به ندامتگاه خانواده ها با مشکلات عدیده ای روبرو بودند؛ وظیفه ما بهبود وضعیت و گسترش امکانات برای رفت و آمد خانواده های زندانیان است و در این راه با هدف تکریم ارباب رجوع، توجه ویژه به امور رفاهی و تردد خانواده زندانیان در اولویت برنامه های اجرایی  قرار گرفت و با پیگیر های انجام گرفته و مساعدت مسئولین این مهم محقق گردید و اکنون عملیات اجرایی تعریض و ایمن سازی این مسیر آغاز گردیده است.

سرپرست مجتمع افزود: به دلیل تردد بالای مسیر چرمشهر این محور حد فاصل پلیس راه حسن آباد تا ندامتگاه تهران بزرگ به طول ۶ کیلومتر در حال تعریض میباشد ضمن این که در این مسیر چندین نقطه حادثه خیز وجود دارد که مقرر گردیده در برنامه کوتاه مدت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران نسبت به ایمن سازی و روشنایی این نقاط اقدام شود.

گفتنی است در راستای رفاه حال خانواده مددجویان با همکاری شهرداری تهران، خط ویژه اتوبوس حد فاصل مترو و ندامتگاه تهران بزرگ در حال فعالیت می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز