خبرگزاری کار ایران

ارتقاء توان عملیاتی پلیس با تکیه بر تجهیزات و امکانات به روز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۶۳۴

معاون هماهنگ کننده ناجا گفت: الحاق تجهیزات و امکانات به رده های ماموریتی ناجا با هدف ارتقاء توان عملیاتی و تحرکی پلیس صورت می گیرد.

به گزارش ایلنا، سردار "محمدعلی نوری نژاد" در آیین الحاق تجهیزات رده های ماموریتی ناجا (پلیس پیشگیری، یگان ویژه ، راهور، هوا ناجا و یگان پهپاد ناجا) ضمن خیرمقدم به سردار خلبان "علی عبداللهی"؛ معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی حضرت امام (ره) درود و رحمت می فرستیم و یاد و خاطره شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی، هشت سال دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم و حریم نظم و امنیت کشور را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تبریک سالروز میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) کریم اهل بیت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه مومنان و روزه داران، افزود: ان شاء الله بتوانیم از برکات این ماه مبارک بهره کافی و وافی ببریم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به الحاق تجهیزات به رده های ماموریتی ناجا ادامه داد: در طول سال حداقل دو بار و حداکثر ۴ مرتبه الحاق تجهیزات و امکانات به منظور ارتقاء توان عملیاتی و تحرک به پلیس های تخصصی صورت می گیرد.

وی با قدردانی از حمایت و پشتیبانی ستاد کل نیروهای مسلح تاکید کرد: فرآیند الحاق تجهیزات و امکانات به رده های ماموریتی ناجا با هدف تقویت بنیه دفاعی مطابق برنامه های توافقی با ستاد کل نیروهای مسلح و هدف گذاری ها پیش می رود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار نوری نژاد  اظهار امیدواری کرد ان شاء الله تزریق تجهیزات مناسب و به روز به رده های عملیاتی موجب افزایش دستاوردهای نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز