خبرگزاری کار ایران

استفاده ۲۵۰۲ دوچرخه‌سوار از مترو در سال گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۳۶۹

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ۲۵۰۲ دوچرخه سوار در سال گذشته با مترو تردد کرده اند.

 به گزارش ایلنا، محسن محمدیان افزود: سال گذشته بیشترین آمار استفاده ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه به ترتیب در خردادماه  ۷۰۰و تیرماه ۵۶۲ دوچرخه سوار بود.

وی با اشاره به اینکه در سه ماهه ابتدایی سال ۹۸ ، ۴هزار و ۲۹۸ دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند، گفت: در سه ماه ابتدایی سال ۹۹ ،  ۸۷۳ نفر از ســفر ترکیبی مترو و دوچرخه استفاده کردند. 

محمدیان افزود: در سه ماهه آخرسال۹۸ نیز ۱۶۱۶ دوچرخه سوار از مترو اســتفاده کردند. این آمار در سه ماهه آخر سال ۹۹ نیز به ۴۱۰ نفر رسید و کمترین آمار ســفر با دوچرخه به ترتیب در فروردین ماه ۵۳ نفر، شهریورماه ۱۵۳ و مردادماه ۲۱۷ نفر به ثبت رسید.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه وی با اشاره به اینکه خط ۵ متروی تهران دسترسی راحت تر به بوستان چیتگر را مهیا کرده است، گفت: بیشترین آمار ســفر با دوچرخه در خط ۵ متروی تهران و حومه به ثبت رسیده است و بعد از آن به ترتیب خط ۳ متروی تهران به دلیل دسترسی به بوستان ولایت و خط ۲ به دلیل داشتن تقاطع با خط ۵ بیشترین آمار سفر با دوچرخه را طی ۷ ماه گذشته داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز