خبرگزاری کار ایران

باید عصاره فضائل مردم امکان حضور در انتخابات را داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۸۰۹

شهردار تهران گفت: در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم در کل کشور عرصه‌ای باز شود تا بهترین‌ها، متعهدترین‌ها و متخصص ترین‌ها در شوراها حضور یابند و تجربه‌ای که در دین و آیین ما به آن توصیه شده به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیروز حناچی در جریان دویست و نودمین جلسه شورای شهر تهران با حضور در صحن شورا گفت: روز شوراها را به اعضای شورای شهر تبریک می‌گویم. قطعا در این دوره‌ها که تلاش شده است شهر با خرد جمعی و نمایندگی وجدان عمومی نظام مدیریت شهری را کنترل کند به یادگار خواهد ماند و عملکرد دوره‌های مختلف نتایج متفاوتی را از عملکرد اعضای شورای شهر به یادگار خواهد گذاشت. 

او ادامه داد: اگر در دوره‌ای اتفاق خاصی افتاده، چه مثبت و چه منفی نتیجه نظارت، پیگیری و تعیین راهبرداهای اعضای شورای شهر در آن دوره است.

حناچی گفت: اگر کاری نکنیم که در انتخابات بهترین‌ها و عصاره فضائل مردم در عرصه رقابت حضور نداشته باشند و انتخاب شوند نمی‌توانیم شوراها را از نظر عملکرد شماتت کنیم. 

شهردار تهران ادامه داد: در آستانه انتخابات هستیم و امیدواریم در کل کشور عرصه‌ای باز شود تا بهترین‌ها، متعهدترین‌ها و متخصص‌ترین‌ها در شوراها حضور یابند و تجربه‌ای که در دین و آیین ما به آن توصیه شده به نتیجه برسد. 

حناچی افزود: اگر در این دوره تجربه قابل دفاعی داریم نتیجه تلاش، زحمات و پیگیری‌های دوستان در شورای شهر است. امیدواریم در این دوره که جزو سخترین دوره‌های مدیریتی پس از انقلاب به دلایل مختلف از جمله تحریم و شرایط کرونایی است این خدمات و زحمات به یادگار باقی بماند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز