خبرگزاری کار ایران

واکنش شهردار تهران به انتقادها؛

عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم شهر را به‌طور کامل از چنگال رانت‌خواران رها کنم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۴۷

شهردار تهران در صفحه توییتر خود نوشت:عذرخواهی می‌کنم که علی‌رغم همه‌ی اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه‌ی دست‌اندازان به بیت‌المال را به‌دستان قانون بسپارم. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم شهر را به‌طور کامل از چنگال رانت‌خواران رها کنم و بیت‌المالی را که با راه‌های مختلف در اختیار افراد خاص بود از دستشان خارج کنم.

به گزارش ایلنا، پیروز حناچی شهردار تهران در صفحه توییتر خود به تخریب های غیرمنصفانه عملکرد مدیریت شهری واکنش داد و نوشت: ابایی از عذرخواهی بابت کاستی‌ها در برابر مردم نداشته‌ام و ندارم؛ ولی با مشاهده‌‌ تحریف‌ها و تخریب‌های غیرتخصصی و غیرمنصفانه‌‌ای که با غفلت از عملکرد مجموعه‌ خدوم شهرداری در بحبوحه‌ تحریم و کرونا بنا بر مقاصد سیاسی انجام می‌شود؛ لازم می‌دانم نوعی دیگر از مردم عزیز عذرخواهی نمایم.

حناچی افزود: عذرخواهی می‌کنم که علی‌رغم همه‌ی اقدامات صورت گرفته نتوانستم همه‌ی دست‌اندازان به بیت‌المال را به‌دستان قانون بسپارم. عذرخواهی می‌کنم که نتوانستم شهر را به‌طور کامل از چنگال رانت‌خواران رها کنم و بیت‌المالی را که با راه‌های مختلف در اختیار افراد خاص بود از دستشان خارج کنم.

حناچی اضافه کرد: شهروندان شریف بدانند حرکتی را که در مبارزه با فساد، رانت و شهرفروشی و توسعه‌ی شفافیت آغاز کردیم هرگز با این هجمه‌ها و تخریب‌ها متوقف نخواهد‌شد و امیدوارم با حضور مردم و تأیید تداوم نگاه حاکمیت قانون، تعهد و تخصص و نه سرمایه‌داری در شهر، در برابر خداوند و آیندگان سربلند باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز