خبرگزاری کار ایران

عرضه بیش از ۴۵۰ نسخه الکترونیکی کتاب‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۵۴۲

نسخه الکترونیکی و صوتی بیش از ۴۵۰ عنوان از کتاب‌های داستان و شعر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در فروشگاه‌های اینترنتی طاقچه و فیدیبو عرضه شده است.

به گزارش ایلنا، آثار عرضه‌شده در فروشگاه اینترنتی طاقچه، بر اساس طبقه‌بندی سنی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، شامل: ۸۱عنوان برای گروه سنی نوگام (۲+)، ۱۵عنوان برای گروه سنی نوباوه (۴+)، ۶۱عنوان برای گروه سنی نوخوان (۷+)، ۵۳عنوان برای گروه سنی نونهال (۹+)، ۴۳عنوان برای گروه سنی نونگاه (۱۲+) و ۹۱عنوان برای گروه سنی نوجوان (۱۵+) است. 

همچنین ۱۲عنوان کتاب تخصصی ویژه اولیا و مربیان و بیش از ۷۰عنوان کتاب در حوزه‌های اطلاعات عمومی، اعتقادی، آموزشی، تاریخی، نمایش‌نامه و مذهبی در پایگاه اینترنتی طاقچه بارگذاری شده تا علاقه‌مندان بتوانند خریداری یا به‌صورت برخط، آن‌ها را مطالعه کنند. 

بیشتر این کتاب‌ها، آثار تجدید چاپ‌شده و یا کتاب‌هایی است که بیش از چهار ماه از تاریخ انتشار آن از سوی مدیریت نظارت بر چاپ و توزیع محصولات کانون پرورش فکری، سپری شده است. 

شایان‌ذکر است؛ همکاری انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با فروشگاه کتاب‌های الکترونیکی «طاقچه» از ابتدای آبان سال ۱۳۹۸آغازشده است. همچنین در سایت فیدیبو ۲۰عنوان کتاب صوتی کانون با صدای هنرمندان مشهور کشور بارگذاری شده که شامل؛ ۱۸مجموعه شعر و ۲رمان نوجوان برای گروهای سنی مختلف ۲تا ۱۵سال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز