خبرگزاری کار ایران

محسنی بندپی:

تعیین تکلیف عبور و مرور دستگاه‌های حمل بتن/ استاندارد ۲۲ درصدی آسانسور بیمارستان ها قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۰۸

استاندار تهران گفت: اینکه ۲۲ درصد آسانسور بیمارستان‌ها استاندارد است، قابل قبول نیست که حتما در این زمینه ورود پیدا می‌کنیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه شورای استاندارد که با حضور شریعتی رئیس سازمان استاندارد کشور، چراغعلی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران؛ عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران و دیگر مسئولان برگزار شد اظهار داشت: در مورد عبور و مرور دستگاه های حمل بتن با توجه به اثرگذاری بتن در ایمنی ساختمان در جلسه شورای ترافیک استان عبور و مرور ماشین های حمل بتن به شرط استاندارد بتن تعیین تکلیف می شود.

وی افزود: اینکه ۲۲ درصد آسانسور بیمارستان ها استاندارد می باشد قابل قبول نیست که حتما در این زمینه ورود پیدا می کنیم تا نسبت به تسریع بخشیدن به استانداردسازی آسانسورهای بیمارستان ها اقدام شود.

استاندار تهران با بیان اینکه اداره استاندارد استان تهران ۷ درصد اعتبارات با ۲۰ درصد اختیارات را دارد بیان کرد: در مورد ممانعت برخی دستگاه ها از بازرسی استاندارد لیست دستگاه هایی که همکاری نمی کنند اعلام شود تا با آنها برخورد شود؛ چراکه دستگاه های استانی و ملی مکلف به همکاری هستند.

محسنی بندپی سپس گفت: لیست شهربازی ها از سوی شهرداری ها به اداره استاندارد ارسال شود و اقدامات مختلف در حوزه استاندارد صورت گیرد تا شرایط مطلوب برای شهروندان فراهم شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز