خبرگزاری کار ایران

مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۹۷

با ابلاغ وزیر آموزش و پرورش، حسن ملکی به عنوان مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در پی تصویب اساسنامه تشکیل سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک، روز گذشته و طی حکمی از سوی محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، حسن ملکی معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به عنوان مسئول کمیته «تدوین محتوای آموزشی و تربیتی» منصوب شد. 

در این ابلاغ آمده است: 

«با عنایت به تصویب اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک و لزوم استقرار و نقش آفرینی سازمان در حوزه تعلیم و تربیت کودکان بر اساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و با توجه به توانمندی و تجارب ارزشمند جناب عالی به موجب این ابلاغ، علاوه بر وظایف محول؛ مسئولیت تدوین محتوای تربیتی و آموزشی دوران کودکی (دو دوره سه سال) با تاکید بر دوره ۴ تا ۶ سال از محل منابع سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی به جنابعالی به عنوان» مسئول کمیته تدوین محتوای آموزشی و تربیتی" محول می‌شود. 

شایان ذکر است دکتر حسن روحانی رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی اواخر سال ۱۳۹۹ مصوبه اساسنامه سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک که در جلسه ۸۳۶ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است را ابلاغ کرد که بر اساس آن، سازمان مذکور برای تربیت دوره کودکی (۰-۶ سال) با تمرکز روی خانواده برای آماده‌سازی کودکان در ورود به نظام آموزش و پرورش رسمی و عمومی کشور برنامه ریزی و اقدام خواهد داشت که این دوره جزء دوران تعلیم و تربیت رسمی آموزش و پرورش نیست. 

این اساسنامه در ۲۱ ماده به وزارت آموزش و پرورش، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد ریاست جمهوری و دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی ابلاغ شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز