خبرگزاری کار ایران

ابلاغ دستورالعمل همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین با کارمندان پیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۴۹۲

معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش‌وپرورش، با ارسال بخشنامه‌ای، دستورالعمل «همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان پیمانی» را به ادارات کل آموزش‌وپرورش، ابلاغ و تاریخ اجرای این بخشنامه را یکم فروردین ۱۴۰۰ اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع، پیرو بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور، «دستورالعمل همسان‌سازی حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) با کارمندان پیمانی» را جهت اطلاع و اقدام لازم به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، ابلاغ کرد. 

بر اساس بند (۲)؛ حقوق و مزایای کارمندان قرارداد کار معین بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی، معادل صد درصد (۱۰۰٪) حقوق و مزایای این گروه از کارمندان تعیین می‌گردد. 

بر این اساس؛ از تاریخ اجرای بخشنامه، برای محاسبه معادل طبقه و رتبه کارمندان قرارداد کار معین جهت تعیین حقوق و مزایا، رعایت شرایط احراز شغل، ارتقای طبقه و رتبه و… بر اساس مقررات حاکم بر کارمندان پیمانی الزامی می‌باشد. 

همچنین؛ ردیف «سایر» موضوع ماده (۴) دستورالعمل اجرایی پیوست بخشنامه شماره ۷۱۳۸۱۸ به تاریخ ۷ اسفند ۹۸ موضوع بخشنامه شماره ۴۹/۷۱۰ به تاریخ ۱۹ اسفند ۹۸ و بند (۱۰) بخشنامه شماره ۲۵۴۷۶۳ به تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ منضم به بخشنامه شماره ۴//۷۱۰ به تاریخ ۷ اسفند۹۸ از قرارداد منعقده کارمندان مذکور حذف می‌شود. 

گفتنی است؛ برخورداری کارمندان قرارداد کار معین (مشخص) از مرخصی استحقاقی، استعلاجی، بدون حقوق، اعمال مدرک تحصیلی و سایر مزایای مترتبه، بر اساس مقررات مورد عمل در خصوص کارمندان پیمانی می‌باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز