خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

۵۵ مسافر ورودی به کشور قرنطینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۳۱۰

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از قرنطینه ۵۵ مسافر در طول اجرای طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور خبر داد.

«مهدی ولیپور» رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی گفت: این طرح از سوی سازمان امدادونجات و در همکاری با وزارت بهداشت به مرحله اجرا درآمده است.

وی ادامه داد: این طرح از 20 اسفندماه در مرزهای ورودی به کشور شامل ۲۶ مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی اجرایی شد و اجرای آن برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفت و همچنان ادامه دارد.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه اجرای این طرح با ۴۳۱ نیروی عملیاتی و آموزش دیده همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: برابر گزارش‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته شش هزار و ۹۳۳ مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا مورد غربالگری قرار گرفتند و در مجموع تعداد مسافرانی که وضعیت سلامتی آنان مورد بررسی قرار گرفته به ۲۰۰ هزار و ۸۱ نفر رسیده است. 

به گفته وی در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۶ تست فوری کرونا و ۳۳۸ تست PCR نیز از موارد مشکوک اخذ شده است، در مجموع نیز از زمان اجرای طرح تا ساعت ۸ صبح امروز، ۱۰هزار و ۲۸ تست PCR و ۳۱ هزار و ۵۵۸ تست فوری کرونا نیز از موارد مشکوک اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور تصریح کرد: در این مدت نیز ۵۵ نفر به قرنطینه منتقل شده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز