خبرگزاری کار ایران

جهانپور اعلام کرد:

توزیع واکسن عادلانه و رایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۰۰۸

سخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: درخصوص توزیع واکسن کرونا همه چیز بر اساس سند ملی که شورای عالی اخلاق پزشکی تصویب کرده است، پیش خواهیم رفت.

به  گزارش خبرنگار ایلنا  «کیانوش جهانپور» سخنگوی سازمان غذا و دارو با اشاره به موضوع واکسن کرونای پولی برای افراد خارج از اولویت که اتاق بازرگانی قیمت آن را بین ۲۰۰ الی ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرده، بیان کرد: اینکه بگوییم یک نفر می‌خواهد واکسن کرونا را خارج از نوبت بزند، این رفتار را باید با یک قیمتی انجام دهد، بیش از یک مقدار زیر سوال است.

وی ادامه داد: به خصوص وقتی صحبت از حوزه‌ی سلامت است، موضوع مربوط به حوزه پیشگیری است که وظیفه دولت‌ها و حکومت‌ها هم فراگیر بودن خدمات پیشگیری و هم دسترسی عالانه است.

جهانپور در مورد پولی شدن واکسن کرونا گفت: قطعا وزارت بهداشت این کار را نخواهد کرد، مسیر ما شخص است و اینها موضوعات جدیدی در رابطه با واکسیناسیون، مثلا واکسیناسیون توده‌ایی و حجیم نیست.

جهانپور افزود: همه چیز بر اساس سند ملی که شورای عالی اخلاق پزشکی تصویب کرد پیش خواهیم رفت.

وی گفت: واکسن به شکل عادلانه، رایگان و مطابق اولویت‌ها در وزارت بهداشت توزیع خواهد شد و وزارت بهداشت چیزی جز این نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز