خبرگزاری کار ایران

تخفیف ۳ تا ۵ درصدی در کارت بلیت متروی مسافران نقره ای و طلایی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۱۳

مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از افزایش تخفیف ها برای مسافران احراز هویت شده خبرداد.

به گزارش ایلنا، فرنوش نوبخت در این باره گفت: برای اولین بار در متروی تهران و حومه برای مسافران احراز هویت شده که بیش از ۲۰۰ سفر در سال انجام دهند، از ۳ درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های داده شده، بهره مند می شوند و عنوان مسافران نقره ای را دریافت می‌کنند و مسافرانی که بیش از ۳۰۰ سفر در سال را انجام دهند نیز ۵درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف ها به آنها ارائه می گردد و به عنوان مسافران  طلایی شناخته می شوند.

نوبخت تصریح کرد: به منظور تشویق مسافران جهت استفاده از کارت بلیت های مبلغ دار نیز حداکثر  ۲۰ درصد تخفیف نسبت به بلیت های تک سفره ارائه می شود و متناسب با مسافت طی شده و مسافرت در مناطق زوج و فرد و آلودگی هوا نیز تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.


مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با اظهار کرد: ۱۰ درصد تخفیف افراد در هنگام استفاده از بلیت مبلغ دار نسبت به بلیت تک سفره در خط فرودگاه امام خمینی (ره) از ۵ درصد تخفیف و مسافران هشتگرد ۱۰ درصد تخفیف بهره مند می شوند. همچنین به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح ترافیک ۱۰ درصد تخفیف و به استفاده کنندگان از مترو در محدوده طرح آلودگی هوا پنج درصد تخفیف داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مسافرانی که نسبت به احراز هویت خود اقدام نمایند می توانند دو درصد تخفیف مازاد بر سایر تخفیف های اعمال شده بهره مند شوند.

بر اساس گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، نوبخت در پایان گفت: تخفیفات مربوط به اقشار خاص نیز همانند سنوات گذشته اعمال می شود و مسافران شهر زیرزمینی می توانند جهت خرید و اطلاعات بیشتر در خصوص کارت بلیت به سایت etiket.tehran.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز