خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاتلان دو برادر در روستای پیغمبر

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۴۶۸

قاتلانی که دو برادر را در باغی در روستای پیغمبر شهرستان رباط کریم به قتل رسانده و متواری شده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ" شیخ مراد مرادی" با اعلام این خبر گفت: در پی وصول یک فقره درگیری منجر به قتل دو برادر بر سر اختلافات ملکی در روستای پیغمبر شهرستان رباط کریم، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۵منجیل آباد قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله سر صحنه حاضر شده و پس بررسی صحت موضوع ،۲ نفر از باغدارن منطقه به ماموران مراجعه و اظهار داشتند صدای شلیک تیر از اطراف باغ به گوش رسید که به باغ مراجعه و مشاهده کردیم تعداد ۲ جسد بر روی زمین افتاده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران در بررسی صحنه جرم متوجه شدند که دو برادر بر اثر اصابت گلوله به قتل رسیده و آثار ضرب و جرح و کبودی بر روی بدن هر دو نفر مشهود بوده  و تعدادی پوکه فشنگ مربوط به سلاح کلاش در محل کشف کردند.

سرهنگ مرادی تصریح کرد: ماموران بلافاصله وارد عمل شده و با انجام اقدامات فنی و تخصصی، ۲ متهم را در شهرستان "چالوس - مرزن آباد " شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشینکف به همراه ۵۲ تیر جنگی کلاش و ۳تیر ژ۳ از آنها کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم خاطرنشان کرد: متهمان در بازجوئی پلیس به جرم قتل اعتراف و پس از تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز