خبرگزاری کار ایران

مرز مهران ۲ هفته دیگر تعطیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۲۱۰

استاندار ایلام گفت: به منظور مهار کرونا تعطیلی پایانه مسافربری مرز مهران به مدت دو هفته دیگر تمدید می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محمد نوذری با بیان اینکه پایانه مسافربری مرز مهران تا اواسط اردیبهشت ماه جاری تعطیل است اظهار داشت: پایانه تجاری این مرز با رعایت کامل دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی باز است.

وی افزود: مرز مهران از مرز‌هایی است که بدلیل تردد با کشور عراق در بحث کرونا روی کشور تاثیرگذار بود و تا اطلاع ثانوی بر روی مسافران بسته است.

بگفته نوذری هم‌اکنون قرنطینه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری در مرز مهران فعال است و تیم‌های بهداشتی در این مرز برای غربالگری و پایش افراد آلوده و انجام اقدام‌های پیشگیرانه برای مقابله با بیماری‌ها حضور دارند.

وی افزود: تشدید اقدام‌های بهداشتی در مرز و غربالگری و پایش بهداشتی رانندگان و همچنین ضدعفونی کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی در راستای مقابله با بیماری ویروسی کرونا در مرز بین المللی مهران انجام می‌شود.

بر اساس اعلام مسئولان گمرک استان ، روزانه به طور متوسط ۲۵۰ کامیون حامل کالای صادراتی و بازرگانی از مرز بین المللی مهران پس از تشریفات گمرکی به کشور عراق صادر می‌شود که تمامی این کامیون‌ها قبل از خروج از مرز بازرسی شده در صورت برخورد با موارد مشکوک این موضوع در دست بررسی قرار خواهد گرفت.

پایانه مسافری مرز بین المللی مهران از ابتدای اسفندماه جاری به دلیل شیوع کرونای انگلیسی در کشور عراق به روی مسافران بسته شد.

شهر مرزی مهران در ۸۵ کیلومتری جنوب غربی ایلام با داشتن مرز بین‌المللی، مهمترین و اصلی‌ترین مسیر تردد خودرو‌های شخصی، کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و خودرو‌های حامل زائران عتبات عالیات عراق است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز