خبرگزاری کار ایران

چراغعلی تاکید کرد:

لزوم مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۹۸

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه صیانت از محیط زیست و منابع ملی وظیفه ماست، گفت: باید در جهت صیانت از محیط زیست و منابع ملی کمک کنید.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، عبدالرضا چراغعلی در جلسه بررسی مشکلات ناشی از دستورالعمل شماره ۷۸۲ سازمان برنامه بودجه در مورد رودخانه جاجرود اظهار داشت: باید جهت صیانت از محیط زیست و منابع ملی که برای ما به امانت گذاشته شده است، کمک کنید.

وی افزود: هر کدام از دستگاه های تخصصی باید تدبیر و برنامه داشته و کاری انجام دهیم تا سطح آگاهی مردم در حفاظت از محیط زیست، صیانت از حریم رودخانه و همچنین نسبت به محیط پیرامون بالا برود تا کسانی که این معرفت و سطح آگاهی را دارند، تشویق کنیم و کسانی که رعایت نمی کنند، باید تنبیه شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندا تهران با اشاره به لزوم مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز عنوان کرد: باید از ساخت و ساز غیرمجاز جلوگیری کنیم و دو سه ماه طلایی برای به نتیجه رسیدن پیش رو داریم تا برخی موضوعات مهم را که می تواند کمک کننده باشد را در دستور کار قرار دهیم.

چراغعلی عنوان کرد: طی زمان دو هفته هر کدام از افراد مشکلاتی را که در خصوص حرایم، ساخت و ساز، همچنین دستورالعملی که در بحث مصوبه شورای امنیت بوده و سایر موضوعاتی که به ما ابلاغ شده را بررسی کرده و پیشنهاداتی که برای اصلاح دارند را همراه با شهرداران بررسی کنند تا در ادامه با حضور محیط زیست و سازمان برنامه این موضوعات، تبدیل به پیشنهاد شوند.

وی سپس خاطرنشان کرد: این پیشنهادات بعد از به نتیجه رسیدن به دست مقامات مسئول می رسد تا بتوانیم آن را اجرایی کنیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز