خبرگزاری کار ایران

واریز ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک هزینه معیشتی برای هزار و ۱۰۰ مددجوی زلزله‌زده شهرستان گناوه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۱۶۵

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل، «محمدرضا کاظم‌زاده» نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور و رئیس دبیرخانه مدیریت بحران سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله‌زده شهرستان گناوه از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: خوشبختانه تاکنون خسارت جانی گزارش نشده است و میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه منازل مددجویان در حال بررسی است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، اعلام کرد: از مجموع ۳۵۰ خانوار خدمت‌گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله‌زده تاکنون ۳۳ خانوار دچار آسیب شده‌اند؛ همچنین ۴ نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه ۱۲۰ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده‌اند، تصریح کرد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و ۱۰۰ مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده‌اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال می‌باشد.

یادآوری می‌شود، زمین‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۹ در مقیاس ریشتر در ساعت ۱۱:۱۱:۵۰ مرز استان‌های بوشهر و فارس حوالی بندر گناوه را لرزاند. این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بود. کانون اصلی این زمین لرزه منطقه‌ای در ۲۸ کیلومتری بندر گناوه، ۳۱کیلومتری بندرریگ و ۴۱ کیلومتری شهر شبانکاره(شهرستان دشتستان) بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز