خبرگزاری کار ایران

تسلیت استاندار تهران به مناسبت شهادت سردار حجازی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۴۸۱

استاندار تهران، شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ انوشیروان محسنی بندپی در جلسه هم اندایشی برگزاری کنگره شهدای استان تهران ضمن تسلیت شهادت سردار حجازی اظهار داشت: شهادت سردار حجازی را که از جراحات دفاع مقدس به شهادت رسید به محضر مقام معظم رهبری و مردم شریف ایران تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: باید با برنامه ریزی دقیق برای هر چه با شکوه تر برگزار شدن کنگره شهدای استان تهران و جبران عقب ماندگی در این خصوص اهتمام کنیم.

استاندار تهران عنوان کرد: بر اساس آمار شهدای دانش آموز استان تهران به تنهایی با کل آمار چندین استان برابری می کند اساسا بسیاری از شهدای ملی در تهران به شهادت رسیده اند و همین امر وظیفه برگزارکنندگان کنگره شهدای استان تهران را سنگین تر می کند.

محسنی بندپی سپس گفت: استان تهران حدود ۳۲هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده و اساسا هدف ما تنها برگزاری صرف کنگره شهدای استان تهران نیست بلکه تولید محتوای مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مدنظر داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید به دنبال تدوین دائره المعارف شهدای استان تهران باشیم و این امر مستلزم درک عظمت و بزرگی کنگره شهدای استان تهران است و آثار برگزاری این کنگره می تواند خوراک محتوای فرهنگی را تامین کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز