خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی شهادت سردار حجازی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۱۷۹

سعیدرضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، متن کامل این پیام به شرح ذیل است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

وَالَّذینَ جاهَدوا فینا لَنَهدِیَنَّهُم سُبُلَنا وَ إِنَّ اللَّهَ لَمَعَ المُحسِنینَ ﴿ عنکبوت ۶۹﴾

برادر عزیز، مؤمن، با تدبیر و عارف الهی و مجاهد خستگی‌ناپذیر سردار سرتیپ پاسدار سید محمد حجازی به دیدار هم‌رزمان و دوستان شهیدش در جوار رحمت الهی شتافت. 

او از جوانی ردای پاسداری از انقلاب اسلامی بر تن کرد و خالصانه در جبهه‌های حق علیه باطل درخشید، فرماندهی در رده‌های مختلف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، از جمله فرماندهی بسیج مستضعفین و جانشینی فرماندهی کل سپاه را عهده‌دار شد و آخر بار در قائم مقامی سپاه قدس در کشورهای محور مقاومت امنیت آفرینی کرد. 

اینجانب عروج این سردار بزرگ و شایسته اسلام را به فرماندهی معظم کل قوا، پاسداران سرافراز انقلاب اسلامی و خانواده معزز حجازی تسلیت عرض کرده و در این ماه غفران و احسان، رحمت واسعه الهی را از خداوند متعال خواستارم؛ باشد که با برادر شهیدش و سردار سلیمانی بر سر خوان کرم سید و سالار شهیدان متنعم باشند. 

سعید رضا عاملی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز