خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۵۹

منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، محمدجواد دهقانی را به عنوان «رئیس مؤسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، در این حکم انتصاب خطاب به دهقانی آمده است:

باعنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جنابعالی و پیشنهاد معاون محترم پژوهش و فناوری، به موجب این حکم به سمت «رئیس موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» منصوب می‌شوید.

براساس مصوبه جلسه ۹۱۵ مورخ ۰۲/۰۸/۱۳۹۸‬ شورای گسترش و برنامه‌ریزی آموزش عالی، مبنی بر تجمیع پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری، و نیز تصویب عنوان جدید «موسسه استنادی علوم (ISC) و پایش علم و فناوری» در جلسه ۹۳۶ آن شورا، انتظار می‌رود با توکل به خداوند سبحان، ماموریت و وظایف موسسه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و در چارچوب برنامه‌ها و جایگاه تشکیلاتی مصوب به انجام رسانید.

امید است با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی و راهبردهای دولت تدبیر و امید و جلب همکاری همه مدیران، اعضای هیئت علمی و کارکنان گرامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم و فناوری و سیاست‌های توسعه علمی همه جانبه ایفا نمایید.

گفتنی است پیش از این محمدجواد دهقانی ریاست مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و سرپرستی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام را برعهده داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز