خبرگزاری کار ایران

بازرس و ناظر ویژه وزیر بهداشت در واکسیناسیون کووید 19 منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۴۹۷

سعید نمکی، در حکمی، محمدحسین حیدری، مشاور وزیر و مدیر کل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت را به عنوان بازرس و ناظر ویژه خود در امر واکسیناسیون کووید 19، منصوب کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از  وبدا، متن این حکم به شرح زیر است؛ 
 
جناب آقای دکترمحمدحسین حیدری
مشاور محترم و مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات
 
با توجه به اهمیت واکسیناسیون گروه های هدف منطبق بر سند ملی واکسیناسیون COVID-19، به جنابعالی مأموریت داده می شود تا به عنوان بازرس و ناظر ویژه از طرف اینجانب موارد زیر را پیگیری فرمایید:
 
1-نظارت مستمر بر کلیه موارد مربوط به تعداد و ثبت و ضبط آنها در سامانه های تعریف شده و همچنین الصاق برچسب و کد رهگیری، توزیع برحسب لیست های صادره، تحویل به مراکز استان، شبکه ها و مراکز تزریق، تطبیق مشخصات گیرندگان واکسن با اولویت های تعریف شده، ثبت کلیه موارد در سامانه TTAC و سیب و یا دیگر سامانه های جایگزین در استانهایی که غیر از سامانه سیب استفاده می کنند و همچنین معدوم نمودن پوکه ها طبق صورتجلسه تنظیمی.
 
2-حل مشکلات اجرایی فی مابین معاونت های بهداشت، درمان، سازمان غذا و دارو و دیگر دستگاه ها جهت تسریع در اجرای پروژه.
 
3-تسریع در افزایش مراکز تزریق با هماهنگی معاون محترم بهداشت، سازمان بسیج و دیگر دستگاه هایی که می توانند مساعدت نمایند.
 
4-برخورد قانونی و محکم با هرگونه سوءاستفاده و عدم رعایت اولویت ها و معرفی افراد خاطی به مراجع ذی صلاح.
 
5-ارائه گزارش روزانه از تعداد تزریق، توفیق ها و یا کاستی های احتمالی به اینجانب که در این راستا حضور مستمر جنابعالی در استانها و شهرستان های کشور اهمیت دارد. ضروریست داشبورد مدیریتی جهت نظارت مستمر و روزانه اینجانب با هماهنگی جناب آقای دکتر داودی برقرار شود.
 
بدیهی است، کماکان مسئولیت اصلی تزریق و پایش برنامه نظارت تخصصی با معاون محترم بهداشت و نظارت و پایش علمی و تحقیقاتی برندهای مختلف با معاون محترم تحقیقات و فناوری خواهد بود.
 
توفیق جنابعالی را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.
 
دکتر سعید نمکی 
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز