خبرگزاری کار ایران

توصیه‌های معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی:

دانش‌آموزان موارد مشکوک را به اطلاع والدین برسانید

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۶

والدین و مربیان آموزشی باید این قشر جامعه را نسبت به خطرات و آسیب‌هایی که ممکن است آن‌ها را تهدید کند آگاه کنند و از آنان بخواهند موارد و یا افرادی که به نظرشان مشکوک می‌رسد را برای پدران‏، مادران و معلمان خود بازگو کنند.

ایلنا: معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیروی انتظامی با بیان اینکه دانش آموزان موارد مشکوک در مسیر مدرسه را به والدین خود اطلاع دهند گفت: والدین مراقبت بیشتری از دانش آموزان در برابر آسیب‌های احتمالی بعمل آورند.

به گزارش ایلنا، سرهنگ هادی مصطفایی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس آسیب‌های احتمالی بچه‌ها را تهدید می‌کند. لذا به خانواده‌ها توصیه می‌کنم با توجه به اینکه دانش آموزان مقطع ابتدایی آسیب پذیر هستند و آسان‌تر فریب خورده و دچار حادثه می‌شوند باید از آن‌ها مراقبت بیشتری بعمل آورد.

وی در ادامه با بیان اینکه نوجوانان دوره ابتدایی به خصوص دختران نیز در معرض آسیب‌ها قرار دارند اظهار داشت: والدین و مربیان آموزشی باید این قشر جامعه را نسبت به خطرات و آسیب‌هایی که ممکن است آن‌ها را تهدید کند آگاه کنند و از آنان بخواهند موارد و یا افرادی که به نظرشان مشکوک می‌رسد را برای پدران‏، مادران و معلمان خود بازگو کنند.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی نیروی انتظامی با تاکید بر اینکه فرزندان باید یاد بگیرند اطلاعات مربوط به زندگی خصوصی خود را در اختیار افراد غریبه قرار ندهند افزود: علاوه بر آن در مورد افرادی که حین تحصیل با آن‌ها ارتباط نزدیک دارند مانند راننده سرویس مدارس اگر سوالی یا ابهامی برایشان پیش آمد با بزرگتر‌ها مشورت کنند و آنان را در جریان مشکلات احتمالی خود قرار دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز