خبرگزاری کار ایران

درخواست استاندار تهران برای تخصیص اعتبار مناسب به طرح‌های بهداشت و‌درمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۳۴

استاندار تهران خواستار تخصیص اعتبار مناسب به طرح های بهداشت و‌درمان در تهران شد.

به گزارش ایلنا، انوشیروان محسنی بند پی استاندار تهران در جلسه بررسی زیرساخت‌های بهداشتی استان تهران گفت: امروز عقب ماندگی استان تهران در زیرساخت بهداشت و‌درمان و سلامت کاملا مشهود است و این استان در پایگاه‌های سلامت خانه بهداشت و پایگاه‌های اورژانس استان تهران کم برخوردار است.

وی ادامه داد: خانه بهداشت به ازای هر ۱۰۰۰نفر ۲۸صدم درصد است در حالی که شاخص کشوری ۸۶درصد است. در خانه بهداشت شهری هم اختلاف بسیار فاحشی بین استان تهران و شاخص کشوری وجود دارد و به ازای هر ۵۱ هزار نفر یک خانه بهداشت را داریم.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: تعداد ۲۷۶طرح درمانی توسط سه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران و‌ تهران در حوزه بهداشت و‌درمان در استان‌تهران تعریف شد که متاسفانه در مجموع ۲۳درصد این طرح ها پیشرفت فیزیکی دارند.

وی ادامه داد: بالاترین حجم  خدمات به مراجعین در سطح ملی را در بیمارستان های تهران شاهدیم به انضمام اینکه بالاترین جمعیت اتباع خارجی و همچنین بالاترین درصد سکونتگاه های غیر رسمی را در استان تهران شاهدیم و همین موضوع نشان می دهد که زیرساخت های بهداشت و درمان تهران به هیچ عنوان با جمعیت این استان تناسبی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز