خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان امداد و نجات به ایلنا خبر داد:

کنترل بیش از ۱۷۰ هزار مسافر در مبادی مرزی کشور/ ۵۰ مسافر قرنطینه شدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۰۲۰

رییس سازمان امداد و نجات هلال‌احمر از قرنطینه شدن ۵۰ مسافر در مبادی ورودی به کشور خبر داد.

مهدی ولیپور، رییس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره اقدامات هلال احمر در طرح مراقبت‌های پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: طرح مراقبت بهداشتی پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در مبادی مرزی رسمی کشور با همکاری جمعیت هلال احمر همراه و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

وی ادامه داد: امدادگران تاکنون ۱۷۰ هزار و ۳۵۳ نفر را کنترل کرده که از این تعداد ۵۰ نفر به قرنطینه منتقل شدند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ۴۳۱ نفر از نیروهای هلال احمر در این طرح حضور دارند، خاطرنشان کرد: این طرح در ۱۰ مرز هوایی، ۲ مرز دریایی و ۱۶ مرز زمینی اجرا شده و همچنین از ۸۳۸۲ نفر تست pcr و از ۲۷۷۰۰ نفر تست سریع اخذ شده است.

ولیپور همچنین با اشاره به امدادرسانی به ۴۳۸ نفر از هموطنان در عملیات امداد و نجات ۷۲ ساعت گذشته گفت: در ۷۲ ساعت گذشته با تلاش امدادگران هلال احمر، ۱۹۳ مورد عملیات امداد و نجات در کشور انجام و در این عملیات به ۴۳۸ نفر از هموطنان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: در این بازه زمانی، ۱۴۹ نفر در حوادث مختلف نجات یافته و ۱۰۵ نفر نیز با تلاش امدادگران به مراکز درمانی منتقل شدند.

رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر تصریح کرد: در عملیات ۷۲ ساعت گذشته، ۵۹ نفر از هموطنان خدمات درمان سرپایی دریافت کردند، ۱۸ مورد عملیات رهاسازی نیز انجام و ۱۹ مصدوم سوانح ترافیکی رهاسازی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز