خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام دکتری بدون آزمون دانشگاه خواجه نصیر تا آخر وقت امروز

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۸۵۴

مهلت تمدید شده برای ثبت‌نام دکتری بدون آزمون (استعدادهای درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی امروز پایان می‌یابد.

به گزارش ایلنا، پذیرش دانشجویان استعداد درخشان برای مقطع دکتری در رشته‌های برق، عمران، مکانیک، صنایع، نقشه‌برداری، هوافضا، کامپیوتر، مهندسی و علم مواد، فیزیک و ریاضی انجام می‌شود.

داشتن مدرک کارشناسی پیوسته با میانگین کل حداقل ۱۶، مدرک کارشناسی ارشد با میانگین کل حداقل ۱۷ (بدون احتساب نمره پایان نامه) وحداکثر زمان سپری شده از تاریخ دانش آموختگی ۲ سال (دانش آموختگان نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ و بعد از آن) از جمله شرایط عمومی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان، ذکر شده است.

همچنین، دانش آموختگان و دانشجویان هر یک از مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه‌های آزاد اسلامی، پیام نور، جامع علمی کاربردی، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی، دوره‌های الکترونیکی و مجازی و نیمه حضوری و دانش آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور مجاز به ارائه درخواست نیستند.

دانشگاه خواجه نصیر، شرایط اختصاصی پذیرش دانشجویان استعدادهای درخشان در مقطع دکتری را شرکت در مصاحبه و کسب امتیاز قابل قبول از فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی و غیره از کمیته‌های تخصصی اعلام کرده است.

علاوه بر این، ارائه نمره آزمون زبان قابل قبول حداکثر تا پایان نیمسال اول پذیرش در مقطع دکتری از دیگر شرایط اختصاصی پذیرش دانشجو اتعدادهای درخشان است.

این دانشگاه در مورد نحوه ارائه درخواست پذیرش نیز اعلام کرد که ضروری است داوطلبان واجد شرایط پس از مطالعه راهنمای ثبت نام حداکثر تا پایان روز شنبه مورخ ۲۸ فروردین سال ۱۴۰۰، از طریق سامانه جامع دانشگاهی (گلستان) با ورود اطلاعات، و بارگذاری مدارک مورد نیاز، در محل‌های پیش بینی شده، اقدام به ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز