خبرگزاری کار ایران

توقیف خودروی ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۷۹۸

سرهنگ همه‌خانی از توقف و توقیف سواری ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی به علت انجام حرکات مخاطره آمیز خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ علی همه خانی در توضیح این خبر گفت: بعد از ظهردیروز جمعه در ساعت ۱۵:۳۰  در رصد شبانه روزی معابر  و بزرگراههای پایتخت به جهت بررسی لحظه به لحظه ترافیک  شهر تهران  و با کمک رصد تصویری همکاران بنده در  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور فاتب، مشخص شد که یکدستگاه سواری ۲۰۶ در بزرگراه یاسینی بعد از خجیر  مشغول لایی  کشی  و انجام حرکات مخاطره آمیز است.

سرهنگ همه خانی افزود : اقدامات مخاطره آمیز این راننده تمامی نداشت و پس از مشاهده همکاران در این مسیر راننده  بصورت خلاف جهت بزرگراه را تا بیمارستان لواسانی طی نمود می نماید که خدا را شکر اتفاق و حادثه ای روی نمی دهد.

وی ادامه داد :  با  توجه به خلوتی  معابر در روز جمعه و  لایی کشی  و سرعت بالا و حرکات مارپیچ  این ۲۰۶ و احتمال بروز خطر برای خود راننده و دیگر رانندگان با هماهنگی بعمل آمده با رییس  منطقه  ۱۳ پلیس راهور فاتب این سواری با انجام اقدامات ترافیکی  در همان محدوده  متوقف  و توقیف و برابر قانون به پارکینگ منتقل شد.

معاون آموزش  و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : پلیس به محض رویت خودروهایی  که با لایی کشی  و انجام حرکات مخاطره آمیز  نظم و ترافیک پایتخت  را برهم  می زنند و هیچ گونه مدارک و بیمه ای نیز همراه ندارند برخورد نموده  و اینگونه  خودروهای هنجار شکن را طبق قانون  به پارکینگ‌ منتقل می نماید.

وی از همشهریان تهرانی خواست تا با مشاهده این نوع حرکات و اقدامات از سوی رانندگان  که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز