خبرگزاری کار ایران

اوحدی خبر داد:

۱۶ هزار نفر از فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد استخدام دولت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۰۱۱

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، گفت: براساس احکام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد باید به استخدام دولت دربیایند، در این آزمون با توجه به دستور ویژه‌ای که آقای رئیس جمهور صادر کردند، ۱۶ هزار نفر از این عزیزان به استخدام قطعی در خواهند آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید اوحدی در پایان جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی، گفت: براساس هماهنگی بسیار خوبی که با وزارت علوم، سازمان سنجش و به ویزه سازمان امور اداری و استخدامی کشور انجام شد، خوشبختانه دیروز دفترچه آزمون منتشر شد و فرزندان عزیز شهدا و جانبازان بالای ۷۰درصد، یک هفته فرصت دارند که دفترچه را تکمیل کنند؛ به دلیل شرایط کرونا آزمون بعد از ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: توصیه من این است که فرزندان عزیز شهدا و جانبازان قبل از پر کردن فرم‌ها حتما وارد «سامانه سجایا» بنیاد شهید شوند و آخرین وضعیت اطلاعات را تطبیق دهند تا مشکلی به وجود نیاید.

اوحدی در ادامه اظهار داشت: براساس احکام برنامه ششم همه فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰درصد باید به استخدام دولت دربیایند، در این آزمون با توجه به دستور ویژه‌ای که آقای رئیس جمهور صادر کردند، ۱۶ هزار نفر از این عزیزان به استخدام قطعی در خواهند آمد.

وی افزود: آزمون یک آزمون عمومی است و سعی کردیم ساده‌ترین روش را برای آزمون انتخاب کنیم و هر عزیز فرصت برای سه انتخاب شغل-محله دارد؛ بازهم تاکید می کنیم که محل‌هایی که براساس شرایط احراز در دفترچه آزمون انتخاب می‌کنند، بعدا قابل تغییر نیست. عزیزان توجه داشته باشیند این آزمون تخصصی نیست و عمومی است و به ساده‌ترین شکل در اولین فرصت بعد از ماه رمضان برگزار می شود. همچنین باید اشاره کننم که این برای اولین بار است که طی مدت های گذشته یک آزمون اختصاصی برای فرزندان شهدا و جانبازان برگزار می شود.

رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص حادثه اخیر مزاحمت و بی احترامی به یک جانباز در بابلسر، ابراز داشت: متاسفانه در بابلسر شاهد برخورد ناراحت کننده‌ای با یک جانباز عزیز بودیم، من باید تشکر کنم از مدیران استانی، نیروی انتظامی و قوه قضائیه که به سرعت ورود کردند و قوه قضائیه حکم لازم را صادر کرد.

وی در پایان گفت: البته جانباز عزیز ما رضایت دادند اما امیدواریم که شاهد چنین رفتارهای ناخوشایندی با ارزش‌های انقلاب که تجلی آن در شهدا، جانبازان و خانواده‌های این عزیزان است، نباشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز