خبرگزاری کار ایران

با حکم وزیر علوم؛

سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۹۴۵

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل را منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی اکبر حاجی‌زاده مقدم را به سمت سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با بهره‌مندی از تجارب اعضای هیئت علمی دانشگاه و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری، رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، اهتمام ورزید.

اکبر حاجی‌زاده مقدم متولد ۱۳۵۴ در شهر آمل، مدرک کارشناسی ارشد را در رشته زیست‌شناسی جانوری گرایش فیزیولوژی در سال ۱۳۷۹ و دکتری را در سال ۱۳۸۵ از دانشگاه خوارزمی اخذ نمود و در همان سال به عنوان عضو هیئت علمی در دانشگاه مازندران مشغول به کار شد و در حال حاضر با مرتبه دانشیاری پایه ۲۲ در این دانشگاه مشغول به تحقیق و آموزش می‌باشد.

از سوابق اجرایی وی می‌توان به دو دوره مدیریت گروه زیست‌شناسی در دانشگاه مازندران، چهار سال ریاست دانشکده دامپزشکی دانشگاه مازندران، مسئول راه‌اندازی دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین و ریاست این دانشگاه به مدت سه سال و بیش از یک سال نیز سمت مشاور رئیس دانشگاه مازندران و معاون اداری و مالی دانشگاه اشاره کرد.

راهنمایی بیش از ۴۰ پایان نامه کارشناسی ارشد و چاپ بیش از ۷۰ مقاله در مجلات معتبر ISI و ISC، اجرای دو طرح پژوهشی برای ستاد علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری و معرفی وی به عنوان دانشمند یک‌درصد برتر دنیا توسط مراجع ذی‌صلاح ملی و بین‌المللی در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۰ از سوابق پژوهشی دکتر حاجی‌زاده مقدم است.

وزیر علوم همچنین در نامه جداگانه‌ای از خدمات داوود دو میری گنجی، رئیس سابق دانشگاه تخصصی فناوری‌های نوین آمل، در طول تصدی این مسئولیت قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز