خبرگزاری کار ایران

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور خبر داد:

فراهم شدن تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۵۱۰

رئیس دبیرخانه هیأت اجرایی جذب دانشگاه پیام نور گفت: شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی فراهم شد.

به گزارش ایلنا، عزت الله کرد میرزا با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال ۹۷ مصوبه‌ای که در بین همکاران علمی به مصوبه ۲۸۱ مشهور است به دانشگاه ابلاغ شده بود که اعضای هیأت علمی پیمانی مربی دانشگاه پیام نور امکان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی را ندارند. 

وی با تقدیر از همراهی هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم تصریح کرد: با پیگیری‌های گسترده صورت گرفته از سوی دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی دانشگاه، ارائه مستندات مربوط با هدف تحقق عدالت اداری، مساعدت ویژه هیأت مرکزی جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم و حمایت‌های ریاست دانشگاه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دانشگاه مبنی بر لغو مصوبه ۲۸۱ و امکان تبدیل وضعیت اعضای هیأت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی در اولین جلسه هیأت مرکزی جذب وزارت علوم در سال ۱۴۰۰ مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. 

دبیر هیأت اجرایی جذب دانشگاه ادامه داد: با لغو این مصوبه و بر اساس شرایط جدید از این پس اعضای هیأت علمی پیمانی که در بازه زمانی مقرر مطابق آئین نامه استخدامی حائز امتیازات لازم شوند، می‌توانند برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی اقدام نمایند و پرونده ایشان نیز همانند سایر اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

کرد میرزا افزود: همکاران پیمانی مربی که پرونده‌های آنان در بازه زمانی مقرر در گذشته تکمیل و به دلیل مصوبه ۲۸۱ بدون اقدام باقی مانده بود نیز در دستور کار هیأت اجرایی قرار خواهد گرفت و همانند سایر پرونده‌ها برای بررسی و تأیید نهایی به هیأت مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز