خبرگزاری کار ایران

ایجاد ۲۰۳ فضای ورزشی، در مدارس شهرستان‌های تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۲۵۷

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش از ایجاد ۲۰۳ فضای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد جعفری در مراسم افتتاح پروژه‌های ورزشی مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک، اظهار کرد: در حوزه معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش‌وپرورش، به استناد اسناد تحولی آموزش‌وپرورش، مانند سند تحول بنیادین، به دنبال تحقق همه ساحت‌های تعلیم و تربیت در میان دانش آموزان هستیم. 

وی گفت: در حال حاضر ۴ هزار و ۴۱۷مکان ورزشی روباز، در کل کشور داریم که این آمار تا سال ۱۳۹۲حدود ۳ هزار و ۱۰ فضای ورزشی بود و در دو سال گذشته، یک هزار فضای ورزشی به سرانه وزارت آموزش‌وپرورش اضافه شده است. 

مدیرکل دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش‌وپرورش اضافه کرد: به دنبال افزایش «مدارس پویا»، به‌ویژه در مدارس ابتدایی دخترانه، که با تنبلی و محدودیت‌های حرکتی مواجه اند، هستیم. 

جعفری، با اشاره به ایجاد ۲۰۳فضای ورزشی در مدارس شهرستان‌های تهران، اظهار کرد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم در شهرستان قرچک هم این فضاها را افزایش دهیم تا دانش‌آموزان، صبح‌ها در کلاس درس تربیت‌بدنی و عصرها هم از این فضاها به عنوان «کانون اوقات فراغت» استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز