خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه عملیات ستاد کرونای تهران:

رستوران‌ها و مراکز تجاری متخلف پلمپ می شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۰۵۹

فرمانده قرارگاه عملیات ستاد مبارزه با کرونای کلانشهر تهران از پلمب رستوران‌ها و اماکن تجاری خبر داد که دستورالعمل های ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند.

به گزارش ایلنا، عیسی فرهادی ضمن هشدار به شهروندان نسبت به افزایش شیوع کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: شهروندان دستورالعمل های  ستاد مدیریت و کنترل کرونا را جدی بگیرند و در این شرایط عادی نگاری کرونا بسیار خطر ناک است.

وی گفت: پاساژها ، مجتمع های تجاری و رستوران ها که  مصوبات ستاد کرونا را رعایت نکند در صورت عدم رعایت مصوبات ستاد کرونا ضمن برخورد قانونی  با واحدهای متخلف ، واحد صنفی مورد نظر پلمپ وبه مراجع قضایی معرفی خواهد شد.

براساس گزارش روابط عمومی فرمانداری تهران، فرهادی با اشاره به اهمیت و رعایت پروتکل های بهداشتی در کنترل و مقابله با این بیماری از همکاری کسبه ، اصناف و بازاریان شهر تهران در این شرایط سخت نسبت به تعطیلی واحدهای صنفی خود اقدام و با ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا همکاری دارندتشکر کرد و گفت: ان‌شاالله با همکاری و تعامل اصناف و شهروندان شریف در جهت اجرای محدودیت های اعمال شده و رعایت این محدودیت ها شاهد کاهش  و ریشه کن شدن کامل این ویروس منحوس باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز