خبرگزاری کار ایران

امروز؛ جشنواره کارآفرینی مرکز تحقیقات به کار خود پایان می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۹۰۴

جشنواره کارآفرینی مرکز تحقیقات پزشکی قانونی عصر امروز دوشنبه ۲۳ فروردین ماه با انتخاب سه برگزیده نهایی به کار خود پایان می دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، غلامرضا حسن زاده رییس مرکز پزشکی قانونی کشور در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره کارآفرینی که صبح امروز در سالن جلسات حوزه ریاست سازمان پزشکی قانونی و به صورت مجازی برگزار شد، گفت: نخستین جشنواره کارآفرینی پزشکی قانونی با هدف بهره گیری از ایده های خلاقانه و توسعه و تعمیق روحیه کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان در حوزه پزشکی قانونی و با شعار فناوری در خدمت قانون، سلامت و توسعه برگزار شد که امروز و پس از داوری آثار و تعیین و معرفی سه طرح برتر به کار خود خاتمه می دهد.

وی افزود: پس از فراخوان جشنواره، ۱۱۹ طرح به دبیرخانه ارسال شد که از این میان آن ها ۲۰ طرح به مرحله دوم داوری راه پیدا کردند.

حسن زاده اظهار داشت: از بین ۲۰ طرح راه یافته به مرحله دوم، امروز سه طرح نهایی پس از شنیدن دفاعیات ارائه کنندگان طرح ها و جمع بندی نظرات داوران، تعیین و معرفی می شوند.

رییس مرکز تحقیقات پزشکی قانونی با قدردانی از شرکت کنندگان این جشنواره و تیم های اجرایی و علمی برگزار کننده، برپایی آن را اتفاقی خوب برشمرد و اظهار امیدواری کرد: طرح های نهایی انتخاب شده بتواند بخشی از مشکلات و چالش های سازمان پزشکی قانونی کشور را مرتفع کند.

گفتنی است سه طرح انتخابی جشنواره علاوه بر دریافت جوایز، جهت اجرای طرح ها نیز مورد حمایت مرکز تحقیقات پزشکی قانونی قرار خواهند گرفت.

یادآور می شود، عبدالرزاق برزگر عضو هیأت علمی و رییس اندیشکده پزشکی قانونی، دکتر کامران سلطانی معاون آموزش مرکز تحقیقات، دکتر فرزانه مهدیزاده مدیرکل معاینات بالینی سازمان و دکتر محمد کریمی عضو هیأت علمی دانشگاه آزاد علوم پزشکی داوری آثار رسیده به جشنواره را برعهده دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز