خبرگزاری کار ایران

انتقال ۴۷ مسافر مشکوک به کرونا به قرنطینه در طرح مراقبت بهداشتی و پایش مرزها

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۸۲

رییس سازمان امداد و نجات از انتقال ۴۷ مسافر مشکوک به کرونا به قرنطینه از ابتدای طرح مراقبت بهداشتی مسافران در مرزها تا به امروز خبر داد.

«مهدی ولیپور» رییس سازمان امداد و نجات درباره اقدامات جمعیت هلال احمر در طرح مراقبت بهداشتی از مسافران ورودی به کشور از مرزهای هوایی، زمینی و دریایی، گفت:‌ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، کنترل بهداشتی مسافران ورودی به کشور از ۲۶ مرز رسمی هوایی، زمینی و دریایی در ۱۶ استان برعهده جمعیت هلال احمر قرار گرفته و این طرح در همکاری با وزارت بهداشت اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۴۳۱ نفر از نیروهای آموزش دیده و عملیاتی جمعیت هلال احمر از سازمان‌ امداد ونجات و ... از تاریخ ۲۰ اسفند در این طرح حضور دارند، ادامه داد: براساس آخرین گزارش‌ها تا صبح امروز وضعیت سلامتی از ۱۴۶ هزار و ۱۷۷ نفر از مسافران ورودی به کشور را در ۲۸ پایانه زمینی، هوایی و دریایی مورد بررسی قرار گرفته است. 

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه از موارد مشکوک، تست سریع کرونا و PCR نیز اخذ شده است، اظهار کرد:‌ تا کنون ۲۴هزار و ۳۷۴ تست فوری کرونا و ۷۴۱۴ تست PCR از افراد مشکوک اخذ شده و ۴۷ تن نیز از زمان آغاز طرح تا کنون به قرنطینه موقت منتقل شده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز