خبرگزاری کار ایران

عاملان شهادت شهید رجایی دستگیر شده‌اند/ برگزاری انتخاباتی امن و پر شور مهمترین ماموریت پلیس در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۸۴۷

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه عاملان شهادت " مجید رجایی" دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند، گفت : پلیس همواره با قدرت در کنار و در خدمت مردم عزیز است.

به گزارش ایلنا؛ سردار "حسین اشتری" امروز در جمع اصحاب رسانه خراسان شمالی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: توفیقی حاصل شد تا در جمع مردم دلسوز، ولایتمدار و متدین خراسان شمالی حضور پیدا کنیم.

وی با اشاره به اینکه شهید رجایی با شجاعت و اقتدار در مقابل افرادی که مخل امنیت بودند ایستاد و جان خود را برای امنیت و آرامش مردم نثار کرد، افزود: تعدادی از افرادی که در شهادت این شهید والامقام دخیل بودند دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شده اند.

فرمانده ناجا در ادامه به اقدامات پلیس در رابطه با اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا نیز اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تمام مصوبات ستاد ملی کرونا را با جدیت تمام اجرا کرده و محدودیت هایی که از سوی این ستاد اعلام می شود نیز با جدیت اجرا خواهند شد.

وی با بیان اینکه پلیس با قدرت تمام سعی و تلاش خود را برای امنیت و آرامش مردم انجام خواهد داد، تصریح کرد: اعمال قانون بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا با جدیت و  در چارچوب قانون اجرا می شود.

سردار اشتری همچنین به بحث هوشمندسازی پلیس اشاره کرد و گفت: در خصوص هوشمندسازی پلیس برای استفاده بهینه از فناوری و تکنولوژی های روز اقدامات خوبی انجام شده و در این رابطه از کارشناسان و نخبگان داخلی و بیرونی استفاده شده است.

فرمانده ناجا با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در تمام ایام سال خصوصا ماه مبارک رمضان در کنار مردم عزیز است، یادآور شد: امنیت و آرامش و همچنین تلاش برای سلامت مردم عزیز با جدیت در سرلوحه کاری ناجا قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار اشتری در پایان به موضوع انتخابات سال ۱۴۰۰ نیز اشاره کرد و افزود: مسئولیت حفاظت و امنیت صندوق های رای بر عهده ناجا است و در این رابطه از ماه های گذشته برنامه ریزی شده و پلیس نیز با قدرت و جدیت آماده برگزاری انتخاباتی امن و پرشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز