خبرگزاری کار ایران

تقدیر وزیر بهداشت از رئیس و اعضای ستاد طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۷۳۹

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دکتر کولیوند رئیس ستاد طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۰ و همه اعضای ارائه دهنده خدمات این طرح تقدیر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور؛ پیرو دستور نمکی وزیر بهداشت در راستای نمایندگی تام الاختیار پیرحسن کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور در طرح سلامت نوروزی، بلافاصله جلسه هماهنگی ارائه خدمات در این طرح با رعایت خط مشی ابلاغی وزیر بهداشت در رابطه با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در شرایط شیوع بیماری کووید ۱۹ با حضور همه اعضای ارائه دهنده خدمات ،برگزار شد.

در این جلسه ضمن تقسیم کار و تشکیل دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در مرکز هدایت عملیات و بحران وزارت بهداشت به منظور مدیریت و یکپارچگی در ارائه خدمات، برپایی استودیو اورژانس جهت ارائه برنامه های تلویزیونی روزانه در دو نوبت در شبکه سلامت جهت ایجاد ارتباط دوطرفه فی مابین مردم و دبیرخانه طرح سلامت نوروزی در دستور کار قرار گرفت.

گفتنی است؛ طرح سلامت نوروزی۱۴۰۰ در قالب ۳۳۰۰ پایگاه زمینی، ۴۸ پایگاه اورژانس هوایی، ۳۳۰ موتورلانس، ۶۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۵ واحد اورژانس دریایی به جهت خدمت رسانی به هموطنان و با همکاری کلیه مراکز درمانی، کارشناسان بهداشت، سازمان انتقال خون و سازمان غذا و دارو از ۲۵ اسفند ۹۹ الی ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اجرا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز