خبرگزاری کار ایران

اشتغال ۸۰ درصدی در زندان‌های استان تهران در سال ۱۴۰۰

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۱۴۹۳

مدیرکل زندان‌های استان تهران در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان تهران اعلام کرد: با توجه به جمعیت کیفری این استان و ظرفیت های موجود، سال ۱۴۰۰ سال اشتغال ۸۰ درصدی در زندانهای استان تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت الله حیات الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران با اشاره به اشتغال به عنوان یکی از اولویت های کلیدی و مورد تاکید رییس سازمان زندان‌ها اظهار داشت: ضمن استفاده از ظرفیت های درون و برون سازمانی و ارائه راهکارهای توسعه فعالیتهای مهارت آموزی  به عنوان رکن اصلی توسعه اشتغال با تمام امکانات موجود برای تحقق این اولویت گام برمی داریم.

وی که در جلسه هم اندیشی و نشست تخصصی کارشناسان اشتغال و حرفه آموزی زندانهای استان تهران صحبت می کرد، تصریح کرد: زندانی در طول تحمل حبس، زمان لازم و مناسبی برای فراگرفتن شغل و حرفه ای با مبانی فکری و فرهنگی و نیز استعدادهای فردی خویش و توان ذاتی اش را می یابد.

حیات الغیب ادامه داد: همچنین پس از آزادی می توانند به کسب و کار حرفه ای خود که در زندان فرا گرفته اند پرداخته و با ورود به بازار کار راه صحیح زندگی را در پیش گیرند.

مقام ارشد زندان های استان تهران افزود: کار زندانیان نه تنها باعث سهولت حفظ نظم و امنیت در زندان و اجرای برنامه‌های تدوین شده سازمانی خواهد شد بلکه درآمد مناسب برای زندانیان و خانواده های آنان را نیز فراهم می نماید.

در ادامه جلسه که امروز در محل سالن کنفرانس مرکز آموزشی و پژوهشی منطقه هفت تشکیل شده بود، مشکلات و راهکارهای جدید در جهت توسعه امر اشتغال و حرفه آموزی در زندان های استان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز