خبرگزاری کار ایران

اقدامات مرکز نیکوکاری «بصیر» در ایام کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۴۷۳

شهردار منطقه ۱۰ توضیحاتی در خصوص کمک های مومنانه مرکز نیکوکاری «بصیر» ارائه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «مجید رباطی» شهردار منطقه ۱۰ شهرداری تهران درباره مرکز نیکوکاری بصیر گفت: مرکز نیکوکاری بصیر در منطقه ۱۰ تعامل بسیار خوبی با ادارات و سازمان های خدمات رسان به ویژه نهادهای مردمی ایجاد کرده است و این برای منطقه ده یک فرصت است.

وی ادامه داد: این مرکز برای چندمین بار است که کمک های مومنانه خود را در ایام کرونا بین خانواده های نیازمند توزیع می کند. این مرکز یک مرکز آموزشی فرهنگی اجتماعی است و از ظرفیتهای شهرداری کمیته امداد و بهزیستی به خوبی استفاده می کند و امیدواریم با کمک این مراکز شرایط سخت را به خوبی پشت سر بگذاریم. 

شهردار منطقه ۱۰ تصریح درباره فعالیت های شهرداری از روز شنبه گفت: شهرداری علیرغم تعطیلی مراکز به دلیل اینکه دارای بخش های خدماتی نیز است تعطیل نیست و با حداقل نیرو فعالیت می کند به ویژه مراکز خدمات شهری  و نواجی که باید نسبت به موضوع رفت و روب و نگهداری شهر اهتمام داشته باشند در این مدت فعالیت خواهند کرد. 

رباطی خاطرنشان کرد: شهرداری همراه ستاد بحران و ستاد مدیریت مقابله با کرونا در شهرداری تهران جلسات خود را داشته و ضدعفونی و سایر اقدامات لازم در راستای اجرای پروتکل ها را انجام می دهد و همانطور که گفتم شهرداری عملا تعطیل نیست و همه موارد باید به صورت ویژه اجرای پروتکل ها از جمله ضدعفونی کردن و موارد بهداشتی صنوف و معابر را در دستور کار قرار داده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز