خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی:

مدیریت آموزش و پرورش درشرایط بحرانی ایام کرونایی مثال زدنی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۱۳۶

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: آموزش و پرورش با یک برنامه ریزی مناسب، شرایط بحرانی ایام کرونایی را بسیار خوب و عالی مدیریت نمود.

به گزارش ایلنا،حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به عملکرد خوب آموزش و پروش در مدیریت شرایط بحرانی در ایام کرونا گفت: به عنوان یک شهروند از کار بسیار عظیم آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت دانش آموزان در شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا و تدریس مجازی آنان قدردانی می‌نمایم. آموزش و پرورش نشان داد که می‌تواند در شرایط سخت مدیریت عالی داشته باشد. 

وی گفت: معلمان وقشر فرهنگی در کنار مشکلات کرونا با هوشمندی مسئولان و قابلیت‌های فرهنگیان خیلی سریع توانستند مدیریت کنند و قلب انسان‌ها را به آرامش برسانند. 

حجت الاسلام والمسلمین قریشی افزود: هرکس انسان را از ظلمت خارج کند انسان را احیا و زنده کرده است و تربیت مصداق همین جمله است که بر عهده معلمان با دارا بودن ثواب خاصه می‌باشد. 

امام جمعه ارومیه با اشاره به اهمیت توجه به جایگاه معلم گفت: جایگاه معلمان باید طوری باشد که خودشان احساس دارا بودن جایگاه و شخصیت در جامعه داشته باشند؛ بنابراین ضروریست از لحاظ مالی بدون دغدغه باشند؛ معلمان باید، حمایت جامعه و مسئولین را به صورت واضح احساس کنند.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز