خبرگزاری کار ایران

کلاهبرداری ۲۱۰ میلیاردی ۹۸۰ تخته فرش دستبافت ابریشمی

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۶۱

فرمانده انتظامی استان قم گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم، اعضای یک باند حرفه ای به اتهام کلاهبرداری ۲۱۰ میلیارد ریالی ۹۸۰ تخته فرش ابریشم شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا، سردار "سید محمود میرفیضی" اظهار داشت: در پی وقوع کلاهبرداری های مکرر از فرش فروشان بازار فرش استان توسط ۲ خریدار فرش از طریق چک های بی محل، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه دوم پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه کارآگاهان با انجام اقدامات پلیسی و بررسی های دقیق و تخصصی، ردپای متهمان را در تهران شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان جهت دستگیری آنها وارد عمل شده و ضمن دستگیری آنها، ۶ تن مالخر نیز در شهرهای "پرند، تهران بزرگ، البرز و رباط کریم" شناسایی و دستگیر شدند.

سردار میرفیضی تصریح کرد: متهمان طی تحقیقات کارآگاهان، صراحتاً به کلاهبرداری ۹۸۰ تخته فرش دستبافت ابریشمی به ارزش ۲۱۰ میلیارد ریال اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم سپس از کشف ۲۵۰ تخته فرش ابریشم و تحویل آنها مال باختگان خبر داد و گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار میرفیضی در خاتمه از کسبه و بازاریان خواست، نسبت به افراد ناشناس حساسیت بیشتری داشته و قبل از دریافت چک با استعلام از بانک های مربوطه و همچنین ثبت چک در سامانه صیاد و وصول آنها اطمینان حاصل پیدا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز