خبرگزاری کار ایران

تشریح عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان از زبان استاندار

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۶۰

استاندار تهران اقدامات اثربخش استان تهران در حوزه های امنیتی، عمرانی و اقتصادی را تشریح کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال ۱۴۰۰ اظهار داشت: ساختار نیروهای نظامی و انتظامی استان تهران با جمعیت سازگاری ندارد و اقداماتی در این حوزه انجام شده تا ارتقای ساختار تحقق پیدا کند اما باید با استفاده از تکنولوژی شرایط اطمینان بخش بیش از پیش فراهم شود.

وی ادامه داد: تقدیر شورای امنست کششور از شورای تامین استان حکایت از اقدامات موثر حوزه امنیتی و اثربخشی اقدامات آنها دارد.

استاندار تهران عنوان کرد: در سال گذشته تحقق اشتغال ۱۲۴ درصدی در استان عملیاتی شد که این مهم با همت همه دستگاه‌های اجرایی انجام شده است و به این ترتیب در سال ۹۹ رونق تولید به معنای واقعی در تهران محقق شده است، ضمن اینکه سرمایه‌گذاری خارجی افزایش پیدا کرده و فضای کسب و کار فراهم شده است.

محسنی بندپی افزود: در حوزه عمرانی نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شد که از جمله آن می‌توان به افزایش پروژه‌های افتتاحی در سال گذشته اشاره کرد؛ از سوی دیگر اتمام پروژه‌های نیمه کاره در استان سرعت پیدا کرد و در اردیبهشت امسال بیمارستان شهرستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی ری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به لزوم توسعه دولت الکترونیک اشاره کرد و گفت: بیمارستان شهرستان شهریار نیز که در سال ۹۶ حدود ۳۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت در سال گذشته پیشرفت فیزیکی آن به ۹۳ درصد رسید، همچنین سد ماملو در آستانه افتتاح است، پروژه غدیر افتتاح شده و اقدامات خوبی در رابطه با خط ریلی قدس و مسیر شرق استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز