خبرگزاری کار ایران

چراغعلی:

هماهنگی با شهرداری‌های استان تهران جهت اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام/ سهم استان تهران از مالیات بر ارزش افزوده افزایش یابد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۵۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به تحقق اعتبارات ارزش افزوده در استان تهران به میزان ۷۵ هزار میلیارد بر افزایش سهم استان از این اعتبارات تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عبدالرضا چراغعلی در نخستین جلسه شورای اداری استان تهران در سال ۱۴۰۰ با اشاره به هماهنگی حوزه عمرانی جهت پیشبرد اهداف عمرانی دستگاه ها و شهرداری استان تهران اظهار داشت: پیگیری پروژه های ناتمام و تاثیرگذار استان تهران دنبال شده و رویکرد شهرداری ها در سال ۱۴۰۰ تدوین شده است، ضمن اینکه سیاست‌ها و برنامه‌های کلی نیز پیگیری می شود.

وی ادامه داد: روان سازی و شفاف سازی فعالیت شهرداری ها، توجه به محیط زیست، الزام رعایت مقررات معماری و شهرسازی ایرانی اسلامی و تکمیل پروژه‌های ناتمام به صورتی که در پایان هر ماه تعدادی از طرح‌ها به بهره‌برداری برسد تا سال پرتحرک را شاهد باشیم، در دستورکار قرار دارد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران تصریح کرد: اعتبارات ارزش افزوده در استان تهران به میزان ۷۵ هزار میلیارد ریال محقق شده البته باید پیگیری شود تا سهم استان تهران در این زمینه به نحو شایسته محقق شود.

چراغعلی سپس گفت: برای شهرهای کمتر از ۵۰ هزار نفر چه در شهر و روستا پروژه‌های قابل قبولی لیست شده که امید است شاهد اجرایی شدن آنها باشیم؛ به علاوه تقاضا از دستگاه‌ها این است که با عنایت به گستردگی وظایف شهرداری ها که ۸۰ وظیفه و ۲۰۰ انتظار از آنها وجود دارد؛ انتظار از شهرداری ها کمتر شود تا تمرکز بر انجام وظایف انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز