خبرگزاری کار ایران

گودرزی:

تقدیر شورای امنیت کشور از شورای تامین استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۳۶

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: با اقدامات پیگیری شده در ستاد امنیت انتخابات استان تهران امید است انتخابات آرام و با مشارکت حداکثری را در سطح استان تهران داشته باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حمیدرضا گودرزی در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ با اشاره به تلاش مسئولان استان برای ارتقا امنیت اظهار داشت: مجموعه اقدامات انجام شده در حوزه امنیتی استان سبب شد که در سال ۹۹ شورای امنیت کشور از شورای تامین استان تقدیر و تشکر کند.

وی با اشاره به تنظیم تفاهم نامه وزارت کشور و استانداری جهت ارتقاسطح ارتقا امنیت افزود: کمبودها و کاستی ها نیروی انتظامی استان احصا و رفع آن در دستورکار قرار گرفته که اثرات آن را در کمتر شدن سرقت ها در تهران و شهرستان ها شاهد هستیم.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران عنوان کرد: در سه استان تهران، سیستان و بلوچستان و خوزستان ستاد امنیت انتخابات داریم که در استان تهران جلسات شکل گرفته و در این راستا طرح امنیت استان در دستگاه های متولی بررسی و تایید می شود.

گودرزی سپس گفت: با اقدامات پیگیری شده امید است انتخابات آرام و با مشارکت حداکثری را در سطح استان تهران داشته باشیم.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز