خبرگزاری کار ایران

تاکید معاون استاندار تهران بر اجرای دورکاری در دستگاه های اجرایی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۹۲۸

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران گفت: جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ غلامرضا عباس پاشا در نخستین جلسه شورای اداری در سال ۱۴۰۰ ضمن آرزوی سالی پر از نشاط و توام با سلامتی با اشاره به سیاست های معاونت توسعه استانداری تهران اظهار اداشت: از دستگاه های استان انتظار می رود به منظور تحقق نظام اداری پاسخگو در راستای افزایش سرمایه های اجتماعی گام های مقتدرانه بردارند.

و با اشاره به لزوم اصلاح و بازنگری در ساختار دستگاه های اجرایی افزود: تراکم جمعیت در استان تهران زیاد است و ساختار متناسب با جمعیت نیست؛ از اینرو از مدیران دستگاه ها انتظار می رود با همکاری استانداری و سازمان توسعه و مدیریت استان از دستگاه های ملی مطالبه داشته باشند؛ ضمن اینکه جهت واگذاری وظایف از سطوح ملی به استانی و از استانی به شهرستانی اقدام شود چراکه سبب تسهیل و تسریع امور می شود و افزایش اعتماد اجتماعی را به دنبال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران عنوان کرد: توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی باید تسریع شود چراکه کاهش تردد و سفرهای درون شهری و قطع زنجیره کرونا را به دنبال دارد؛ در همین راستا ارائه استعلامات به صورت الکترونیکی و بر روی سامانه سیتاد به عنوان سامانه یکپارچه دولت باید صورت گیرد.

عباس پاشا سپس گفت: شایستگی در انتصابات اولویت دارد و بر اساس مصوبه هیات وزیران و تاکید استاندار تهران هر گونه انتصابات در شهرستان ها بایستی با هماهنگی فرمانداران صورت گیرد؛ به علاوه بهبود در نظام فناوری ها و تحقق شعار سال با احصا و آسیب شناسی در حوزه کسب و کار صورت گیرد که این امر نیازمند زیرساخت در حوزه ارائه خدمات است.

وی با اشاره به ضرورت صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری و تکریم ارباب رجوع ادامه داد: ملاقات مدیران با ارباب رجوع به صورت هفتگی مورد توجه قرار گیرد، ضمن اینکه ارتقا پاسخگویی، شفافیت و مقابله با گلوگاه های فساد در نظام اداری مورد تاکید است که در این زمینه ۱۷ گلوگاه فساد شناسایی شده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران به اهمیت جشنواره شهید رجایی و لزوم ارتقا اهداف این جشنواره اشاره کرد و گفت: دستگاه ها در راستای تحقق شاخص های جشنواره شهید رجایی اقدام کنند؛ به علاوه در راستای ارتقا کمی و کیفی ۳۲۰ مرکز رفاهی و نمازخانه ها اقدامات مختلفی صورت گرفته است.

عباس پاشا همچنین تاکید کرد: جهت قطع زنجیره انتقال کرونا مدیریت محدودیت ها، رعایت پروتکل های بهداشتی، دورکاری، استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از عادی انگاری ضرورت دارد و باید با دقت پیگیری شود.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز