خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت در ۲۰ فروردین/ ابتلای ۴۴ داوطلب به کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۵۶۳

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: بر اساس اعلام موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ روز جمعه ۲۰ فرودین با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

«فاطمه زرین‌آمیزی» سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره برگزاری آزمون وکالت گفت: از روز گذشته لینک دریافت کارت آزمون وکالت روی سایت سازمان سنجش http://sanjesh.org/ قرار گرفته و داوطلبان در حال دریافت کارت‌های خود هستند. بر اساس اعلام موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا، آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری ایران سال ۱۳۹۹ روز جمعه ۲۰ فرودین با رعایت پروتکل‌ها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار بود در اسفند ماه آزمون در ۳۱ استان برگزار شود، اما اکنون این میزان را به ۸۴ شهر افزایش دادیم. همچنین فاصله یک و نیم متری میان هر داوطلب از اطراف وجود دارد. مراقبان هم تمام موارد  پروتکل‌های بهداشتی را نظارت می‌کنند.

زرین‌آمیزی گفت: بر اساس خود اظهاری که صورت گرفته تعداد ۴۴ داوطلب کرونایی در این آزمون وجود دارد که محل آزمون این افراد جدا از سایر داوطلبان است و در بیمارستان‌هایی که با معاونت درمان وزارت بهداشت هماهنگ شده، آزمون خواهند داد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: هیچ داوطلبی تردد خارج از استان ندارد و هر کسی در استان خود آزمون خواهد داد، مگر اینکه میزان داوطلبان در یک شهر کم باشد که در اینصورت به نزدیک‌ترین شهر مجاور منتقل می‌شوند و آن هم خارج از استان نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز