خبرگزاری کار ایران

در جریان بررسی گزارش حسابرسی سال ۹۴ سازمان فاوا مطرح شد؛

برآورد سود واقعی سازمان فاوا به درستی انجام نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۴۱

با موافقت اعضای شورای شهر تهران گزارش حسابرسی سال ۹۴ سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به تصویب رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان جلسه امروز شورای شهر تهران، بررسی گزارش حسابرسی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در سال ۹۴ در دستور کار اعضای شورای شهر قرار گرفت. 

مجید فراهانی، رئیس کمیته برنامه و بودجه دراین باره گفت: حسابرسی این سازمان در سال ۹۴ توسط موسسه بهمند انجام شده است. 

او ادامه داد: حسابرس وضعت مالی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران در تاریخ ۲۹ اسفند ۹۴ و عملکرد جریان‌های نقدی آن را برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور را از تمام جنبه‌های با اهمیت طبق استانداردهای حسابداری به نحو مطلوب ارزیابی کرده است. 

فراهانی با اشاره برخی از موارد در این گزارش گفت: در ارزیابی کمیسیون بودجه و نظارت مهمترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد عدم رعایت قوانین و مقررات و همچنین موارد نیازمند تعیین تکلیف و مسائل مالیاتی است. موارد متعددی در گزارش حسابرس وجود دارد که مهمترین آن‌ها از این قرار است. 

فراهانی افزود: اولا باید به عملکرد مالیات سازمان اشاره کرد و سازمان فاوا باید ظرفت مدت سه ماه گزارش خود را درباره معافیت مالیاتی و اعلام نظر مراجع مالیاتی در اختیار حسابرس شورا قرار دهد. برآورد سود واقعی سازمان به درستی انجام نشده است و لازم است این سازمان برآورد سود واقعی را کند.

رئیس کمیته برنامه و بودجه شورای شهر تهران گفت: موضوع بعدی بحث خرید یکپارچه‌سازی و توسعه شبکه بیسیم شهرداری تهران است که قرارداد آن از قراردادهای پرحاشیه سازمان بوده است و لازم است سازمان فاوا توضیحات خود را در این باره و وجوه پیش پرداختی که در اختیار پیمانکار قرار گرفته در اختیار حسابرس شورا قرار دهد. 

فراهانی افزود: برآورد سود واقعی سازمان به درستی انجام نشده  که باید موارد دقیق و سود واقعی در اختیار شورا قرار گیرد.

به گزارش ایلنا، گزارش حسابرسی سازمان فاوا با موافقت اعضای شورای شهر تهران به تصویب رسید. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز