خبرگزاری کار ایران

عسگری:

الزام مرغ فروشی‌ها به عرضه مرغ تنظیم بازار/ پروانه واحدهای متخلف باطل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۳۰۵

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به اینکه برخی واحدها تنها به عرضه مرغ قطعه بندی شده اقدام می کنند گفت: با توجه به خودداری برخی واحدها از عرضه مرغ تنظیم بازاری، پروانه چنین واحدهایی باطل می شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ حشمت الله عسگری در جلسه تنظیم بازار با اشاره به ممانعت برخی مرغ فروشی ها از عرضه مرغ تنظیم بازار اظهار داشت: مرغ فروشی ها ملزم به تامین نیاز مردم هستند و با توجه به عرضه گسترده مرغ، همه واحدها باید مرغ عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی واحدها تنها به عرضه مرغ قطعه بندی شده اقدام می کنند افزود: با توجه به خودداری برخی واحدها از عرضه مرغ تنظیم بازاری، پروانه چنین واحدهایی باطل می شود چرا که تامین نیاز مردم اولویت دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران عنوان کرد: کشتارگاه ها نیز باید به همان میزانی که مرغ تحویل می گیرند باید مرغ به میدان بهمن تحویل دهند.

عسگری گفت: تامین سهمیه مرغ مورد نیاز بیمارستان ها، رستوران ها، پادگان ها و چنین مراکزی نیز در دستورکار قرار دارد و با تایید صنعت و معدن در میدان حکیمیه عرضه می شود.

وی سپس با تشکر از عوامل مختلف جهت ایجاد ثبات در بازار مرغ خاطرنشان کرد: از ظرفیت بسیج اصناف برای اجرای گشت های مشترک صمت و تعزیزات به منظور نظارت بر بازار مرغ و شناسایی واحدهای متخلف استفاده می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز